HTML

Nemtudom mi legyen a neve:D

Friss topikok

  • tomika_nagy: akk ezt már nem mosom le magamról mi? (2009.11.13. 20:55) Tökös Csütörtök
  • tomika_nagy: hát igen, azok a csodálatos töri órák....xasdasdasd (2009.11.13. 20:55) 2009.11.9 - A nagy nap:D
  • BaRacK: Dija levizelt? :O ki az a dia? Nem is ismerek ijet ...:= Am monddtam már ,hogy hülye az esernyőm X... (2009.11.12. 18:12) A leghosszabb nap

Linkblog

Tökös Csütörtök

2009.11.12. 21:14 Tulajdonos

Hát igen erröl a naprol röviden irok most nektek. Ma csütörtök volt a kedvenc napom mert ez a legrövidebb. Ma 5 orám volt de minek. CSak ülök és melegedek mellesleg minden tiszta retek h1n1 terjedésére pont megfelel az idö. A 20 perces szünet volt a nap fénypontja xDDD.  Aláverö Tamás és Dija végre megismerték egymást hát Tomi nem mert diára nézni mert félt szasza felpofozza de azért jot csevegtek 2 percben.  A maradék 18 percet én beszéltem át kb a többiek max 1-2 szot szolhattak xDDD Na jo nem csak Dia tanult Szasza  bujocskát játszott Dia mögé probált elbujni elölem :D Fruzsi és Ram szerelmeset játszottak:D Fruzsi bemutatta RAmot bár igazán nem beszéltünk de szerintem egyszer tuti arra is sor kerül:D A mozi kérdésessé vált sajna a buszok miatt :/ Na mindegy voltam edzeni is sok volt a faszhuszár de egy jot karoztam. Mára ennyi

Utoirat: Peti ha nem lennél kikéne találni:D Ennyi viccet és baromságot mondani nem szakadtam még soha ennyit egy buszozás alatt semm:D veled öröm utazni:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancer.blog.hu/api/trackback/id/tr51521224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomika_nagy 2009.11.13. 20:55:47

akk ezt már nem mosom le magamról mi?
süti beállítások módosítása