HTML

Nemtudom mi legyen a neve:D

Friss topikok

  • tomika_nagy: akk ezt már nem mosom le magamról mi? (2009.11.13. 20:55) Tökös Csütörtök
  • tomika_nagy: hát igen, azok a csodálatos töri órák....xasdasdasd (2009.11.13. 20:55) 2009.11.9 - A nagy nap:D
  • BaRacK: Dija levizelt? :O ki az a dia? Nem is ismerek ijet ...:= Am monddtam már ,hogy hülye az esernyőm X... (2009.11.12. 18:12) A leghosszabb nap

Linkblog

2009.11.9 - A nagy nap:D

2009.11.09. 18:34 Tulajdonos

Nos egy remek bevezetés után meg is irom az elsö "értelmes "cikkem.

Hétfö van a hétföt utálja minden ember köztük vagyok énis. Reggel korán kell kellni suliba kell menni majd leülni 6 orát közben még jegyzetelni sem árt. Reggel beértem 7.45 re a suliba magyarral kezdünk szokás szerintem füzet a kezembe és várom hogy kezdödjön az ora. Semmi extra nem volt elsö 3 ora simán eltelt:D. Nagyszünetbe nivákbol visszafelé találkoztam a Najman angyalaival(Dia Fruzsi és Szasza) igy velük töltöttem a  nagy szünetet. Jo volt velük mindig jo beszélgetni bár sokszor csak nevetnek és én beszélek:D. Sajna a szünet gyorsan eltelt és irány töri ora remek volt végig beszéltem Tomi barátommal az egész orat. Az utolsó két óra is gyorsan eltelt majd irány a buszmeg és haza:D Ma egy különleges kaját ettem ami fött virsli+mustár+hideg tészta volt hát hogy mondjam ez igy egybe elég furcsa volt de szeretem a pikáns izeket:D Kaja után irány az edzés ami mellesleg elég szar volt majd haza. Senkivel nem taliztam hazafelé elég uncsi volt igy de van ilyen:D Most pedig itt ülök és irom ezt a cikket amit nemsokára publikálok is csak hogy nelegyen olyan üres az oldal:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancer.blog.hu/api/trackback/id/tr801513396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomika_nagy 2009.11.13. 20:55:00

hát igen, azok a csodálatos töri órák....xasdasdasd
süti beállítások módosítása